torstai 30. kesäkuuta 2011

Vuorojen välissä

Huonoin homma työssäni on kaksivuoroisuus. Muutaman tunnin tauon aikana ei hirveästi ehdi tehdä mitään ja usein käynkin kotona nukkumassa tai tapaan kavereita. Kuuman maanantain jälkeen meidän piti kaverin kanssa mennä viilentymään ja auringosta nautiskelemaan Vesipeilille, mutta kuinkas kävikään että ilma oli yhden yön aikana muuttunut näin harmaaksi.



Minulla oli päällä siis ihan kesähepeneet, jotka edellisessä postauksessa jo näkyivätkin.

Ja sandaalit...Mukana menossa oli myös pientä evästä kuten suklaamunkki vaikka itse suuntasin taas takaisin ravintolaan syömään muutaman tunnin päästä.


 Tämän jälkeen käytiin vielä istumassa terassilla toisessa meidän kantapaikoista.
Englantilainen pubi The Houses of Parliament, ihan Bordeaux'n vanhan keskustan sydämessä kävelykadulla, jonka terassille paistaa kivasti aurinko iltapäivälle (siis silloin kuin paistaa) ja sopivasti vain parin minuutin päässä ravintolastani.
 
 
Tässä vaiheessa olin jo ehtinyt käydä lämmittelemässä H&M:ssä ja napata mukaani tuon farkkuliivin. Ja tässä taas yksi taidonnäyte siitä kuinka onnistuneesti useimmiten poseeraan kuvissa...

2 kommenttia:

Airelle kirjoitti...

excuse-moi, mä olen varmaan seurannut huonosti: oletko muuttanut lopullisesti Bordeaux'hon? minkäslaisia tulevaisuuden näkymiä sulla on, kai sä pian olet taas töissä viinin parissa?
ajattelen vieläkin lämmöllä sitä kevyttä punaviiniä Puyricardissa, pitäisi ehkä lähteä ostosretkelle...
terkkuja Alèsin kupeesta!

Ella B kirjoitti...

Airelle, no en ole mitenkään tarkasti selittänyt tulevaisuutta kun se on ollut itsellekin aika hämärän peitossa! Tosiasia vaan on ollut, että rahat loppui ja tylsistyminen vaivasi joten jostain piti etsiä töitä ja tekemistä. Tämä paikka kelpaa mulle ihan hyvin kesän ajaksi, jonka ajan siis olen ainakin Bordeaux'ssa. Syksyksi on tiedossa uusia tuulia, niistä iiihan pian lisää ja postausta.

Punaviinistä, ne tekee siellä nyt myös roséeta! En ole maistanut mutta ajattelisin että hyvää sen täytyy olla. Täältä on tosi vaikea löytää herkullisia Provencen roséita, nyt kuumalla olen oikein alkanut etsiä joka paikasta...