keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

Aamupala

Aamu alkoi oikein lupaavissa merkeissä nauttien aamupalaksi hedelmäsalaattia ja teetä auringonpaisteessa terassilla. Nykyään aamupalani on aina hedelmäsalaattia ja kyytipojaksi nautiskellaan jostain kivasta lehdestä!

Tässä toisessa kuvassa on vielä Suomen tuliainen Gloria, mutta tänä aamuna lueskelin ulkomaalaista lempilehteäni Glamour'ia. Mun on pakko ostaa tämä mainio lehti joka kuukausi ja niitä saa vain yhdestä tietystä kaupasta täältä (minun tietääkseni). Kerran mulla ei ollut tarpeeksi käteistä ja pankkikorttiraja oli 15e, joten latasin kasaan myös ranskalaisen ja amerikkalaisen version ja myyjä vaan totesi, että ottaisinko vielä saksalaisen ja italialaisenkin...Täytyisi vähän petrata kielitaitoa näitä varten.


Sitten päivän opetus: Kun sisälämpötila on 28,9°C, älä koskaan panikoi, vaikka tuuletin olisi kuinka päällä.

Olin pukemassa mekkoa päälle, kun sen sivulla sijaitseva vetoketju jumiutui tiukahkoon vyötärökohtaan, jossa vaihtuu kangaspalanen. Yritin sitä ensin riuhtoa vähän ja hiki alkoi virrata. Katsoin vahingossa kelloa ja tajusin, että nyt olen pian myöhässä. Vedin vetskaria hullun lailla, hiki virtasi valtoimenaan ja mekko tarttui ihoon kiinni. Lopulta sain sen kiskottua päältäni ja vaihdoin kiiren vilkkaa jotain vähemmän hankalaa puettavaa. Ja ehdin ajoissa töihin.

Tässä siis lopullinen päivän asu, ja tuolilla vieressä rötköttää nihkeä mekko. Siihen yritetään pukeutua sitten joskus toiste ihan ajan kanssa...

Ei kommentteja: